Ibland händer det

 

Det är sällan jag ser en solnedgång hemifrån men ibland händer det.

Trevlig helg! 

59 tankar om “Ibland händer det

      • Ja Marion,
        das Glück war auf unserer Seite! Wenn man nur eine Woche Auszeit nimmt, dann wünscht man sich schönes Wetter, eben weil es an der See unbestimmt ist. Die ersten zwei Abende waren nach Sonnenuntergang auch richtig kalt in der Ferienwohnung.
        So langsam verabschiedet sich der Sommer auch bei uns – in der Hauptstadt um die 18-20° und bewölkt.

        G. l. G. Jochen

        Gillad av 1 person

  1. Har man en fin utsikt så blir det ju ännu bättre, som det här vackra fotot. Jag älskar solnedgångar med gula stråk och här ser man dessutom hur molnen skiktar sig i de orangea partierna – så snyggt!

    Gillad av 3 personer

  2. Testar och skriver här för vill inte skriva för mycket om sambon hos mig själv..han är hemma nu går runt som en zombie här och verkar vara i sin egen lilla värld till och från så läskigt..🤔 håll tummarna att det försvinner för det här kommer jag inte att klara av i längden.. hoppas i alla fall att du och Fizz får en fin helg nu kram Nicki 🤗👍🐶

    Gilla

    • Jag mår inte bra. Min hund har lämnat mig för alltid för 12 dagar sedan. Han blev nästan 17 år gammal. Hela min vardag är rubbad förstås. Dessutom den känslan att alla (min man, 3 katter och vovven) har lämnat mig nu. Nästa vecka ska jag bli aktiv igen (har jag tänkt mig). Tack för att du frågade och bryr dig, Jag!

      Gilla

      • Så väldigt sorgligt Kristallina. Det är så slående när du skriver att din vardag är rubbad, han har varit extra viktig för dig när din man gick bort, förstår jag, han har varit ditt sällskap och din kompis, kan jag tro. Han har tagit dig ut varje dag på promenader och hållit dig i gång. Beklagar din förlust och hoppas att du snart hittar en vardagsrytm igen som får dig att fungera och må bra.
        Sänder dig en varm kram!

        Gillad av 1 person

    • Det har hänt en del men värst av allt var att min hund blev sämre och sämre och dog för 2 månader sedan, nästan 17 år gammal. Ska se när inspirationen återvänder. Snöstorm ute just nu. Finns ändå inget att fota 😊

      Gillad av 1 person

      • Det var tråkigt! Men hundar lever ju inte lika länge som människor, så tiden var väl inne. Lika tråkigt i alla fall, så klart.

        Snöbilder är inte fy skam. Så du borde passa på. Den lär inte ligga länge till.

        Här i Götet har det kommit snö idag. I morgon ska jag gå ut. Då hoppas jag att den ligger kvar så jag får några sista vinterbilder. Sol ska det också bli, sägs det. Kan bli fint.

        Ha det så bra och kom igen med nya bilder!
        /Skvitt

        Gillad av 1 person

Kommentera på svenska, eller på norsk, or in english, oder auf deutsch.

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.