Lite av varje

Måndagens möte (mycket zoom) och…

…bron under vattnet och…

… ormbunken fångade en solstråle.

19 tankar om “Lite av varje

      • Sedan byborna slutade mata Rådjuren har de försvunnit i stor utsträckning. Jag har bara sett två stycken i år, och skulle jag försökt ta bilder på dem hade de bara synts som fluglortar på bilderna.
        Svante

        Gilla

  1. Vilka helt underbara bilder och vilket fantastiskt möte du varit med om. Mittenbilden blir min favorit här, så snyggt du fångat speglingarna och härligt med så mycket grönska.

    Gillad av 1 person

    • Jag förstår vad du ville skriva, ha…ha…
      Rådjuret stod blixtstilla där. Ibland har man tur. Ormbunken gick inte att missa. Det var väldigt mörkt där den växte och en liten utflykt gav mig bilden med den sjunkna bron. Tack ”Jag”!

      Gillad av 1 person

  2. Härliga foton. Den lilla hjorten springer inte sin väg förrän den känner lukten av människan. Rätt märkligt egentligen. Jag träffade på två rådjur på fem meters håll, de tittade på mig och fortsatte att beta i lug och ro. 🙂

    Gillad av 1 person

    • Det var det jag tänkte på att det blåste från *”fel” håll och därför kände rådjuret varken mig eller hunden. Visst är det konstigt att det såg mig och ändå stod kvar men jag tackar för det 🙂

      Gillad av 1 person

Kommentera på svenska, eller på norsk, or in english, oder auf deutsch.

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.