Trevlig midsommar

mids16

Önskar er alla en trevlig, glad och solig midsommar!

14 tankar om “Trevlig midsommar

  1. Jag får tacka i efterhand eftersom jag missade den fina bilden till midsommar. Hoppas den blev fin! Själv var jag tvungen att att göra minsta möjliga = att helst bara ligga i sängen och läsa för att läka min kotfraktur. Och så får det förbli ett antal veckor till. Det har dragit ut på tiden. Jag ådrog mig den i maj redan och ännu är det en bit kvar innan det är OK. Men jag spar ju pengar när jag inget kan göra 😉 så inget ont utan det har nåt gott med sig. Det man inte dör av går ju oftast över, så att säga. Synd bara att sommaren går förlorad.

    Kram!
    /Skvitt

    Gilla

    • Oj då! Det låter inte kul alls. Hoppas det blir riktigt bra igen och gör verkligen bara det som inte går att undvika! Du får ta hand om dig och krya på dig sakta men säkert.
      Varm kram från mig!

      Gillad av 1 person

      • Jodå, min kära Kristallina, jag gör verkligen inget jag inte måste göra och när jag gör det som jag måste så tar jag det försiktigt. Du behöver inte oroa dig! Men jag uppskattar din omtanke. Du får en stor jättekram för det!

        /Skvitt

        Gillad av 1 person

Kommentera på svenska, eller på norsk, or in english, oder auf deutsch.

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.