Nästa generation är säkrad

16 tankar om “Nästa generation är säkrad

  1. Jättesnyggt foto på dem som jobbar på att förmera arten! Jag tror att du kände på dig att jag var på väg att skriva att jag tyckte att det var dags att du blev aktiv på din blogg. Långhorningar till på köpet. Trevlig helg Kristallina!

    Gillad av 1 person

    • Tack så mycket, Jag. Först lite senare såg jag vad som hade fastnat på fotot. Trodde det bara var en långhorning när jag fotade. Jag har fortfarande mina problem att komma igång igen efter min hunds död. Ständigt regn, storm och gråväder i allmänhet gör det inte bättre. Ändå går jag varje dag en lång promenad. Önskar dig också en trevlig helg!

      Gillad av 1 person

  2. Verkligen en lyckad bild så coolt..👍😁 Vi har sol och värme nu så jag hoppas att det håller i sig och hoppas att du har detsamma nu.. ha ett fint avslut på helgen nu och hoppas att du är okay.. Kram Nicki 🤗

    Gillad av 1 person

Kommentera på svenska, eller på norsk, or in english, oder auf deutsch.

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.