När man inte mår bra

Nu var jag borta ett tag igen som berodde på att jag hade en väldigt sjuk katt. Idag har vi varit hos veterinären. För tillfället mår han mycket bättre. Måste tacka:
”K” och ”G” för all tröst och stöd igår eftermiddag.
Ett stort och ❤ ligt tack till ”R” som erbjöd sig att komma hem till mig. 1½ timme bilresa!
Tack för att ni ringde idag igen för att höra hur det gick för oss. Tack för att ni bryr er! Älskar er så mycket!
Nu fortsätter vi med bilder senare på kvällen 😀
13 thoughts on “När man inte mår bra

    • Han har sprungit efter mig hela dagen och sitter i mitt knä just nu. Har äntligen druckit (mycket!) och ätit igen. Nu ska jag ”bara” lyckas få i honom den flytande (tack och lov) medicinen.
      Tack för dina tankar och kramar ❤

      Liked by 1 person

Kommentera på svenska, eller på norsk, or in english, oder auf deutsch.

