Höstsamling

herbsta
Det blev höstfärger idag

Detta bildspel kräver JavaScript.

 

19 thoughts on “Höstsamling

  1. Sååå fina höstbilder! Undrar vad de vackra röda bären är för något? Om det är sol och fint väder gillar jag hösten och färgerna är vackra. Men nu med detta tråkiga mörker som smyger sig på nu så tycker jag det är jobbigt. Tråkig årstid att gå till mötes. Kallt och ruggigt och jag fryser jämt.

    Liked by 1 person

    • Håller verkligen med dig. Har också mina problem med den mörka årstiden. Jag fryser mycket men jag har hund och måste ut i regn och rusk och kyla.
      Bären finns på en låg buske och jag har ingen aning vad det är för något. Får fråga de som bor där. De kanske vet.

      Gilla

  2. Nu visar du hösten från sin allra bästa sida för färg är verkligen glädje, oavsett om de är milda eller starka så ger de energi. Mer av ljus, värme och färg så skulle människan må så mycket bättre. Det finns där, det gäller bara att hitta det och plocka fram det som du gjort med dina så jättefina bilder.

    Liked by 1 person

  3. De röda bären är nog berberis och det är otroligt vackra buskar på hösten. Hos oss i stan har man tyvärr tagit bort alla dem som jag brukade fota. Härlig samling bilder av gubben Hösts vackra konstverk!

    Liked by 1 person

  4. Det spelar nog ingen roll hur många bilder jag ser på höstlöv, höstträd eller höstfärger, jag blir lika hänförd varje gång. Det är magiskt vackert så här års helt enkelt. Jättehärliga bilder och jag såg idag att granarna redan är pyntade till jul i skogen med röda och gula löv 😀

    Liked by 1 person

  5. Verkar som du hade hjälp av solen för att få extra vackra färger på höstlöven! Njuter av dina bilder!
    Här har vi inte sett sol på över en vecka så mina höstlöv ser lite bleka ut. Inte så kul men vad göra? Fotografera måste man ju!
    Ha det gott!

    Liked by 1 person

Kommentera på svenska, eller på norsk, or in english, oder auf deutsch.

