Naturens smycke

ska

som en guldsmeds filigranarbete men naturen kan också.

skb

26 thoughts on “Naturens smycke

    • Tack Svante, har haft kameran i 5 år nu, så den börjar bli gammal. Hoppas den håller ett tag till. Jag har letat efter ”skeletten” i flera dagar nu och äntligen hittat två. Vi hann precis hem innan det började regna.

      Liked by 1 person

      • Här har det snöat hela dagen, men det töade bort vartefter. Nu har det slutat, och temperaturen har gått under minusstrecket igen.
        Svante

        Gilla

  1. Jättefina och läckra bilder 🙂 På tal om kameror, jag köpte min första digitala begagnad för några år sedan, en Canon EOS 450D och den tar utmärkta foton fortfarande men det är stor skillnad mot min nya Canon som jag köpte i fjol, av naturliga skäl, utvecklingen går ju framåt 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera på svenska, eller på norsk, or in english, oder auf deutsch.

