Nu får det vara nog

Efter en tung fredag följde en tuff lördag kväll som utvecklades till en mardröm inatt. Det blev hela två timmar jag fick sova. Alltså yrar jag omkring som en zombie idag.
För att inte somna stående tog jag hunden och gick upp till kyrkan nära mig och där hittade jag det!
Ljuset i tunneln!

tunnelljus1

Nej, förlåt! Jag menar förstås ”Ljuset i nyckelhålet”

kyrkanh

Och nu, då jag har hittat ljuset kommer jag att ta hand om mig alldeles själv den kommande veckan.
För att jag litar på mig till 200 % 😀
Det ska inte bara bli en glad måndag utan det ska bli en glad vecka för mig, yes!
Vet helt enkelt inte vad jag har gjort för att någon högre makt? straffar mig så här.
Jag ber om ursäkt men det blir ingen bloggpromenad idag, bokstäverna börjar dansa. Det brukar dem väl aldrig göra? Fast jag brukar inte frysa och skaka så mycket som idag heller, ha..ha..
GLAD VECKA TILL ALLA!

15 tankar om “Nu får det vara nog

  1. Väldigt talande bilder. Kom spontant att tänka på Edvard Munchs målning Skriet 😕 från 1893 när jag tittade på första bilden men nu ser jag bara ljuset i tunneln ! Håller mina tummar för att du får en god natts sömn. De där högre makterna finns inte men jag vet, ibland tror jag det också och man kan bara undra varför. Sköt om dig och styrkekram till dig !!!

    Gillad av 1 person

    • Ja men du har rätt med Skriet, det såg jag först nu 😀 Tror inte heller på de högre makterna. Gårdagens natt fick jag på grund av en människa i alla fall 😛
      Tack för styrkekramen, kryper under täcket nu, ska bli gott / Kram!

      Gillad av 1 person

  2. Missade det här i går och läser att du har fått sova i natt. Jag har själv haft två dåliga nätter men det brukar lösa sig till slut. Vacker bild av nyckelhålet med ljuset!

    Gillad av 1 person

Kommentera på svenska, eller på norsk, or in english, oder auf deutsch.

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.